Obiceiuri zilnice care îți schimbă viața. Obiceiurile 9 - 24



Dacă nu ai citit primele mele postări, pe care le găsești aici - obiceiul 1, aici - obiceiul 2,aici- obiceiul 3, obiceiul 4obiceiul 5obiceiul 6, obiceiul 7, obiceiul 8,  îți reamintesc că am promis că timp de 24 de zile, voi posta pe blog câte un obicei, care mi-a schimbat viața în bine. 
M-am gândit să o luăm pe scurtătură și să ți le las azi pe toate celelalte, că poate îți plac și vrei să le aplici de la 1 ianuarie.  🙂

Obiceiul 9. Fa-ți timp pentru a arăta bine: este o realitate a vieții, cum că oamenii ne judecă după aspectul nostru. Uhhh ! Chiar așa e, de asta îți recomand să-ți rezervi zilnic câteva minute pentru a te aranja. La mine recunosc că e misiune imposibilă câteodată, pentru că am un program mega diversificat în fiecare zi...birou, evenimente, dans, antrenamente & co și oricât de aranjată aș pleca dimineața, seara inevitabil ajung 'ciufulită'.  :))
Obiceiurile 1-9 sunt pentru dimineața. 🙂

Amiaza

Obiceiul 10. Zâmbesc. Mă rog, eu cred că așa m-am născut, cu zâmbetul pe buze. Eu zâmbesc din suflet și mă bucur când întâlnesc oameni care mă apreciază așa cum sunt și se molipsesc și ei de la zâmbetul meu și starea mea veselă. 🙂
Nu ai nevoie de motive ca să zâmbești. Cea mai mare bucurie este că, atunci când zâmbești, aduci zâmbete și celor din jur.  Spread joy ! 🙂
Obiceiul  11. Fac mai întai ceea ce trebuie. Încerc să evit ca ziua mea să fie controlată de sarcini care sunt urgente, dar nu neapărat importante. Fă o prioritate din lucrurile care contează cu adevărat pentru tine.
Obiceiul  12. Sunt consecventă cu promisiunile și încerc să le realizez. La birou depun efort suplimentar în ceea ce privesc proiectele mele, în special cu privire la detaliile pe care multe persoane le-ar putea rata. Îmi stabilesc termene rezonabile și, atunci când este posibil, încerc să le îndeplinesc mai devreme.
Obiceiul  13. Sunt proactivă. Adică am inițiativă și îmi asum răspunderea pentru a face lucrurile să se întâmple. Când vrei să realizezi ceva, întreabă-te ce este necesar să faci, ca să realizezi acel lucru.
Obiceiul  14. Am gustări sănătoase. Am înlocuit de ani de zile chips-urile, bomboanele și ciocolata cu fructe, legume (morcovii si telina sunt grozave de rontait) si nuci / migdale etc.
Au un gust grozav și îmi dau energia de care am nevoie. 🙂
Obiceiul  15. Mă conectez cu natura. În tot programul meu agitat, îmi fac mereu timp pentru starea mea de bine, mi se pare minunat să petrec timpul în natură. În zilele lucratoare, îmi place să fac o plimbare în timpul pauzei de pranz.
De obicei aleg plaja sau merg pe faleza la Cazino. Mă încarca atât de mult cu energie și 5 minute petrecute afara, în liniște.  🙂
Obiceiul 16. Sun un prieten. Întotdeuna mi-a plăcut vorba asta - Nu-ți lăsa prietenii să se simtă singuri, deranjează-i tot timpul - Ahahaha...eu fix asta fac, prietenii mei știu asta și cică le place ! 🙂 Încerc să trimit mesaje sau să-mi sun prietenii și de obicei fac asta când sunt la volan, pentru că în rest nu prea am când. Este o modalitate excelentă de a rămâne conectată cu prietenii, atunci când sunt extrem de ocupată.
Obiceiul  17. Economisesc. Am economisit cel putin 10% din fiecare sursă de venit. O modalitate foarte bună de a economisi bani, pentru început, este de a pune deoparte o sumă modică, în fiecare zi, de exemplu 10-15 lei.

Seara

Obiceiul 18. Petrec timp cu familia sau prietenii. Cred ca este important sa fii prezent în cât mai multe seri. Timpul petrecut cu familia și prietenii este despre cantitate si calitate.
Obiceiul 19. Îmi fac timp pentru mine. De asemenea, cred că este important sa petrec putin timp in fiecare zi doar pentru mine. Dintre lucrurile care îmi place să le fac: citit, scris, coregrafii, cânt la orgă, colorez agendele mele de colorat, etc....am multe hobby-uri, timp nu prea am de ele. 🙂
Obiceiul 20. Sunt ordonată. O casa dezordonata (sau un birou dezordonat) poate duce la o minte dezordonata și o gândire confuza. Cred că am trecut toți prin asta și am remarcat starea aia de bine și cheful de muncă, când toate sunt la locul lor. 🙂
 Cel mai potrivit este sa menții curatenia și ordinea in fiecare zi. 🙂
Obiceiul 21. Mă relaxez. Închid laptopul și telefonul cu aproximativ 60 minute înainte de culcare și  las creierul să se relaxeze, după o zi lungă. Vei observa un somn mai liniștit atunci când faci asta.
Obiceiul 22. Îmi revizuiesc ziua. Ajută să vezi ce ai reușit să faci din tot ce ți-ai propus. 🙂
Obiceiul 23. Spun Te iubesc. Nu presupune doar că oamenii din jurul tău știu că îi iubesti. Spune cel puțin o dată pe zi cuvintele astea, oamenilor care contează în viața ta. 🙂
Obiceiul 24. Merg la culcare la o ora rezonabila. Recunosc că nu fac întotdeauna asta,  primul obicei al acestei liste (trezirea devreme) începe prin a merge la culcare la o ora rezonabila și a avea un somn odihnitor. Doar că,la mine, se întâmplă să mă simt excelent și să am energie chiar dacă dorm mai puțin, așa că mai sar câteodată peste obiceiul ăsta. 🙂

Dacă aceste 24 de obiceiuri ți par complicate, am o veste bună ! 🙂
Dobândirea lor dureaza destul de puțin (câteva săptămâni). Imaginează-ți cum va arată viața ta după aceea! 🙂

Share pe Google Plus

Despre SportuleSanatos

Sportulesanatos.ro este un blog constantean despre sport, sanatate si alimentatie sanatoasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu